FAQ

Sprawdź, czy poniższe odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania pomogą Ci w korzystaniu z naszego sklepu.

 

Jesteśmy hurtownią odzieży tureckiej.

 

Zarejestrowałam dane firmowe na waszej stronie, a nadal nie widzę cen? Jaki jest powód?

Sama rejestracja danych nie daje dostępu do strony. Podane przez Państwa dane firmowe są weryfikowane w CEIDG i jeśli są prawdziwe zostaje nadany status hurtownika, a do Państwa zostaje wysłany mail z taką informacją. Statusy są przyznawane na bieżąco w godzinach pracy firmy, a po godzinach czas może nieznacznie ulec wydłużeniu. W razie wątpliwości proszę się kontaktować przez profil na facebooku lub info@hurtownia-kesi.pl. Teraz wystarczy się ponownie zalogować i dostęp do strony jest pełny, widoczne są ceny produktów i można składać zamówienia.


Czy można używać waszych zdjęć?

Nasi klienci po dokonaniu zakupów mogą korzystać z naszych zdjęć, należy je pobrać z naszej strony.


Czy osoby nie posiadające działalności mogą robić u Was zakupy?

Jesteśmy hurtownią odzieży i współpracujemy tylko z firmami. Detalistów nie obsługujemy.


Jakie jest minimum zakupów i czy wystawiacie Państwo paragon lub czy można zakupić towar bez faktury?

Nasi klienci mogą zamawiać dowolną ilość towaru, nie ma żadnych ograniczeń. Za dokonane zakupy wystawiamy zawsze fakturę VAT i nie ma u nas innej możliwości dokonania zakupów.


Gdzie mogę sprawdzić swoje rabaty?

Swoje rabaty mogą Państwo sprawdzić logując się na swój profil. Najeżdżając na ludzika znajdującego się w prawym górnym rogu, po rozwinięciu listy wybieramy „INFORMACJE O RABATACH”


Czy mogę dokonać zwrotu towarów?

Zgodnie z tym co zawarte w pkt VII regulaminu PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY, na zwrot towaru mają Państwo 21 dni.


Jakie są koszty wysyłki?

Koszt przesyłki


Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia z Polski zależy od wybranego sposobu zapłaty. Zamówienia złożone do godziny 12:30-13:00 z opcją płatności przy odbiorze (u kuriera) lub opłacone szybką płatnością dostępną na stronie są wysyłane w ciągu 24h. Zamówienia złożone później lub z płatnością zwykłym przelewem są wysyłane po zaksięgowaniu się wpłaty na naszym koncie.


Dlaczego nie mogę zmienić danych bilingowych i danych do faktury?

Jeśli chcą Państwo zmienić dane do wysyłki to można to zrobić samemu, jeśli chcecie Państwo zmienić dane firmowe to niestety nie jest to możliwe, w takim przypadku należy założyć nowe konto klienta.


Czy udostępniają Państwo pliki .xml i czy możliwa jest współpraca w modelu dropshippingu?

Tak udostępniamy pliki XML do integracji sklepu, nie prowadzimy jednak dropshippingu to znaczy nie rozsyłamy towaru do klienta końcowego. Możecie Państwo składać kilka osobnych zamówień, a następnie je łączyć raz na kilka dni i po ich opłaceniu możemy wysyłać w jednej paczce, aby oszczędzić koszt wysyłki.


Gdzie mogę sprawdzić status zamówienia oraz gdzie jest moja paczka?

Historię zamówienia możecie Państwo śledzić na swoim koncie klienta w zakładce MOJE ZAMÓWIENIA. Po wysłaniu zamówienia otrzymacie Państwo maila z taką informacją oraz linkiem do śledzenia przesyłki.


W jakie sposoby mogę dokonać płatności za złożone zamówienie?

Płatność w PLN może być dokonana szybką płatnością Przelewy24 lub PayU dostępną przy składaniu zamówienia lub przelewem tradycyjnym na konto bankowe w walucie PLN lub Euro, poniżej odpowiednie numery kont do wpłat:

Płatność w PLN:

PL18116022020000000336261941

Bank Millennium S.A.

Kod BIC (Swift) : BIGBPLPW

Marwelo Sp. z o.o.

Al. Jana Pawa II 63

95-080 Tuszyn

Płatność w EURO:

PL38116022020000000336262066

Bank Millennium S.A.

Kod BIC (Swift) : BIGBPLPW

Marwelo Sp. z o.o.

Al. Jana Pawa II 63

95-080 Tuszyn


Czy można na miejscu dokonać zakupów?

Jesteśmy hurtownia internetową i cały nasz asortyment jest dostępny na naszej stronie hurtownia-kesi.pl. Zdjęcia prezentowane na stronie są robione przez nas i odwzorowują stan rzeczywisty prezentowanej odzieży. Nie mamy showroomu i nie można zobaczyć towaru na żywo, ale można zamówiony towar odebrać osobiście dokonując płatności na miejscu gotówką w polskiej walucie. Opcja ta dotyczy tylko i wyłącznie firm.

This page uses cookie files to provide its services in accordance to Cookies Usage Policy. You can determine conditions of storing or access to cookie files in your web browser.
Close
pixel