FAQ

Sprawdź, czy poniższe odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania pomogą Ci w korzystaniu z naszego sklepu.

 

Zarejestrowałam dane firmowe na waszej stronie, a nadal nie widzę cen? Jaki jest powód?

Sama rejestracja danych nie daje dostępu do strony. Podane przez Państwa dane firmowe są weryfikowane w CEIDG i jeśli są prawdziwe zostaje nadany status hurtownika, a do Państwa zostaje wysłany mail z taką informacją. Statusy są przyznawane na bieżąco w godzinach pracy firmy, a po godzinach czas może nieznacznie ulec wydłużeniu. W razie wątpliwości proszę się kontaktować przez profil na facebooku lub info@hurtownia-kesi.pl. Teraz wystarczy się ponownie zalogować i dostęp do strony jest pełny, widoczne są ceny produktów i można składać zamówienia.


Czy można używać waszych zdjęć?

Nasi klienci po dokonaniu zakupów mogą korzystać z naszych zdjęć, należy je pobrać z naszej strony.


Czy osoby nie posiadające działalności mogą robić u Was zakupy?

Jesteśmy hurtownią odzieży i współpracujemy tylko z firmami. Detalistów nie obsługujemy.


Jakie jest minimum zakupów i czy wystawiacie Państwo paragon lub czy można zakupić towar bez faktury?

Nasi klienci mogą zamawiać dowolną ilość towaru, nie ma żadnych ograniczeń. Za dokonane zakupy wystawiamy zawsze fakturę VAT i nie ma u nas innej możliwości dokonania zakupów.


Gdzie mogę sprawdzić swoje rabaty?

Swoje rabaty mogą Państwo sprawdzić logując się na swój profil. Najeżdżając na ludzika znajdującego się w prawym górnym rogu, po rozwinięciu listy wybieramy „INFORMACJE O RABATACH”


Czy mogę dokonać zwrotu towarów?

Zgodnie z tym co zawarte w pkt VII regulaminu PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY, na zwrot towaru mają Państwo 14 dni.


Jakie są koszty wysyłki?

Koszt przesyłki


Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia z Polski zależy od wybranego sposobu zapłaty. Zamówienia złożone do godziny 12:30-13:00 z opcją płatności przy odbiorze (u kuriera) lub opłacone szybką płatnością dostępną na stronie są wysyłane tego samego dnia. Zamówienia złożone później lub z płatnością zwykłym przelewem są wysyłane po zaksięgowaniu się wpłaty na naszym koncie.


Dlaczego nie mogę zmienić danych bilingowych i danych do faktury?

Jeśli chcą Państwo zmienić dane do wysyłki to można to zrobić samemu, jeśli chcecie Państwo zmienić dane firmowe to niestety nie jest to możliwe, w takim przypadku należy założyć nowe konto klienta.


Czy udostępniają Państwo pliki .xml i czy możliwa jest współpraca w modelu dropshippingu?

Tak udostępniamy pliki XML do integracji sklepu, nie prowadzimy jednak dropshippingu to znaczy nie rozsyłamy towaru do klienta końcowego. Możecie Państwo składać kilka osobnych zamówień, a następnie je łączyć raz na kilka dni i po ich opłaceniu możemy wysyłać w jednej paczce, aby oszczędzić koszt wysyłki.


Gdzie mogę sprawdzić status zamówienia oraz gdzie jest moja paczka?

Historię zamówienia możecie Państwo śledzić na swoim koncie klienta w zakładce MOJE ZAMÓWIENIA. Po wysłaniu zamówienia otrzymacie Państwo maila z taką informacją oraz linkiem do śledzenia przesyłki.


W jakie sposoby mogę dokonać płatności za złożone zamówienie?

Płatność w PLN może być dokonana szybką płatnością Przelewy24 lub PayPal dostępną przy składaniu zamówienia lub przelewem tradycyjnym na konto bankowe w walucie PLN lub Euro, poniżej odpowiednie numery kont do wpłat:

Płatność w PLN:

PL18116022020000000336261941

Bank Millennium S.A.

Kod BIC (Swift) : BIGBPLPW

Marwelo Sp. z o.o.

Al. Jana Pawa II 63

95-080 Tuszyn

Płatność w EURO:

PL38116022020000000336262066

Bank Millennium S.A.

Kod BIC (Swift) : BIGBPLPW

Marwelo Sp. z o.o.

Al. Jana Pawa II 63

95-080 Tuszyn

a także za pomocą PayPal na adres marwelo@interia.pl


Czy można na miejscu dokonać zakupów?

Jesteśmy hurtownia internetową i cały nasz asortyment jest dostępny na naszej stronie hurtownia-kesi.pl. Zdjęcia prezentowane na stronie są robione przez nas i odwzorowują stan rzeczywisty prezentowanej odzieży. Nie mamy showroomu i nie można zobaczyć towaru na żywo, ale można zamówiony towar odebrać osobiście dokonując płatności na miejscu gotówką w polskiej walucie. Opcja ta dotyczy tylko i wyłącznie firm.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel