FAQ
Sprawdź, czy poniższe odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania pomogą Ci w korzystaniu z naszego sklepu.
Jesteśmy hurtownią odzieży tureckiej.
Zarejestrowałam dane firmowe na waszej stronie, a nadal nie widzę cen? Jaki jest powód?
Sama rejestracja danych nie daje dostępu do strony. Podane przez Państwa dane firmowe są weryfikowane w CEIDG i jeśli są prawdziwe zostaje nadany status hurtownika, a do Państwa zostaje wysłany mail z taką informacją. Statusy są przyznawane na bieżąco w godzinach pracy firmy, a po godzinach czas może nieznacznie ulec wydłużeniu. W razie wątpliwości proszę się kontaktować przez profil na facebooku lub info@hurtownia-kesi.pl. Teraz wystarczy się ponownie zalogować i dostęp do strony jest pełny, widoczne są ceny produktów i można składać zamówienia.
Czy można używać waszych zdjęć?
Nasi klienci po dokonaniu zakupów mogą korzystać z naszych zdjęć, należy je pobrać z naszej strony.
Czy osoby nie posiadające działalności mogą robić u Was zakupy?
Jesteśmy hurtownią odzieży i współpracujemy tylko z firmami. Detalistów nie obsługujemy.
Jakie jest minimum zakupów i czy wystawiacie Państwo paragon lub czy można zakupić towar bez faktury?
Nasi klienci mogą zamawiać dowolną ilość towaru, nie ma żadnych ograniczeń. Za dokonane zakupy wystawiamy zawsze fakturę VAT i nie ma u nas innej możliwości dokonania zakupów.
Gdzie mogę sprawdzić swoje rabaty?
Swoje rabaty mogą Państwo sprawdzić logując się na swój profil. Najeżdżając na ludzika znajdującego się w prawym górnym rogu, po rozwinięciu listy wybieramy „INFORMACJE O RABATACH”
Czy mogę dokonać zwrotu towarów?
Zgodnie z tym co zawarte w pkt VII regulaminu PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY, na zwrot towaru mają Państwo 21 dni.
Jakie są koszty wysyłki?
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Czas realizacji zamówienia z Polski zależy od wybranego sposobu zapłaty. Zamówienia złożone do godziny 12:30-13:00 z opcją płatności przy odbiorze (u kuriera) lub opłacone szybką płatnością dostępną na stronie są wysyłane w ciągu 24h. Zamówienia złożone później lub z płatnością zwykłym przelewem są wysyłane po zaksięgowaniu się wpłaty na naszym koncie.
Dlaczego nie mogę zmienić danych bilingowych i danych do faktury?
Jeśli chcą Państwo zmienić dane do wysyłki to można to zrobić samemu, jeśli chcecie Państwo zmienić dane firmowe to niestety nie jest to możliwe, w takim przypadku należy założyć nowe konto klienta.
Czy udostępniają Państwo pliki .xml i czy możliwa jest współpraca w modelu dropshippingu?
Tak udostępniamy pliki XML do integracji sklepu, nie prowadzimy jednak dropshippingu to znaczy nie rozsyłamy towaru do klienta końcowego. Możecie Państwo składać kilka osobnych zamówień, a następnie je łączyć raz na kilka dni i po ich opłaceniu możemy wysyłać w jednej paczce, aby oszczędzić koszt wysyłki.
Gdzie mogę sprawdzić status zamówienia oraz gdzie jest moja paczka?
Historię zamówienia możecie Państwo śledzić na swoim koncie klienta w zakładce MOJE ZAMÓWIENIA. Po wysłaniu zamówienia otrzymacie Państwo maila z taką informacją oraz linkiem do śledzenia przesyłki.
W jakie sposoby mogę dokonać płatności za złożone zamówienie?
Płatność w PLN może być dokonana szybką płatnością Przelewy24 lub PayU dostępną przy składaniu zamówienia lub przelewem tradycyjnym na konto bankowe w walucie PLN lub Euro, poniżej odpowiednie numery kont do wpłat:
Płatność w PLN:
PL18116022020000000336261941
Bank Millennium S.A.
Kod BIC (Swift) : BIGBPLPW
Marwelo Sp. z o.o.
Al. Jana Pawa II 63
95-080 Tuszyn
Płatność w EURO:
PL38116022020000000336262066
Bank Millennium S.A.
Kod BIC (Swift) : BIGBPLPW
Marwelo Sp. z o.o.
Al. Jana Pawa II 63
95-080 Tuszyn
Czy można na miejscu dokonać zakupów?
Jesteśmy hurtownia internetową i cały nasz asortyment jest dostępny na naszej stronie hurtownia-kesi.pl. Zdjęcia prezentowane na stronie są robione przez nas i odwzorowują stan rzeczywisty prezentowanej odzieży. Nie mamy showroomu i nie można zobaczyć towaru na żywo, ale można zamówiony towar odebrać osobiście dokonując płatności na miejscu gotówką w polskiej walucie. Opcja ta dotyczy tylko i wyłącznie firm.